Idąc dalej, do ostatniego rozdziału Ewangelii wg św. Marka, znajdujemy ten sam liczbowy fenomen. Dla przykładu podajmy tylko cztery z ponad stu cech liczbowych, które zostały odkryte w strukturze tego rozdziału, składającego się tylko z dwunastu wierszy. Ewangelia wg św. Marka, rozdział 16, wiersze 9-20.
- Ilość greckich słów w tych 12 wierszach to dokładnie 98 lub 14 x 7.
- Ilość liter w tych 98 słowach jest 553 lub 79 x 7.
- Z tych 553 liter, ilość samogłosek jest 294 lub 42 x 7. Ilość spółgłosek 259 lub 37 x 7.
- Z 98 słów, ilość słów wypowiedzianych przez Chrystusa w mowie do apostołów 42 lub 6 x 7. Ilość słów wynikająca z różnicy tych wypowiedzianych przez Chrystusa i pozostałych - 56 lub 8 x 7.
Jak widać na powyższym przykładzie, liczbowe powiązania występują nie tylko w cechach liczbowych podstawowych, ale w cechach między cechami i dalej pomiędzy dalszym ich podziałem. Zatem, słownictwo ma swoje CECHY, formy mają swoje CECHY itd. Jest to niezwykłe!
Wszystkie greckie i hebrajskie wyrazy oraz litery tekstu Biblijnego dosłownie przenikają się wzajemnie w cudownym, łańcuchowym splocie siódemkowych cech liczbowych. Sprawia to wrażenie długiego warkocza, który pleciony magiczną ręką z lekkością powiewu wiatru wznosi się i opada przez wszystkie rozdziały, ustępy i paragrafy obydwu tomów Pisma. Muzyka słów, gra liczb, a w efekcie orędzie i jakże ważny komunikat dla każdego, kto dobrowolnie zechce skupić swój wzrok na słowach tej niezwykłej książki. Któż może być autorem tego niecodziennego dzieła? Kto był jego korektorem, redaktorem technicznym, aż wreszcie która z potężnych głów katedry matematyki, kto z wielkich profesorów poprowadził bezbłędną kalkulację matematyczną tak wnikliwie i głęboko, iż potrzebne są lata pracy, aby to uwidocznić? Czy imię takiej sławy może ujść naszej uwadze? Czytając stronice Pisma możemy uczyć się czytać i co najważniejsze - uczyć się jak żyć, a może również poznać tajniki prawidłowości matematycznych!